2014. június 6., péntek

Helyzet jelentés és hírek!

Sziasztok!

Nem tudom, mennyi olvasóm maradt közületek, sőt azt sem, hogy érdekel-e még benneteket egyáltalán.
A kommentárok, visszajelzések és ihlet hiányában döntésre jutottam, ami elszomorít.
Úgy határoztam, hogy ez az évad sokkal rövidebb lesz, mint az eddigiek. Még nem tudom pontosan hány fejezet, de valószínű 5-6 és ott lesz az egész "történet" vége.
Olvasók hiányában nem vagyok hajlandó tovább folytatni a blogot!
De mielőtt befejezném a blogot még az utolsó bejegyzések előtt úgy gondoltam megpróbálom még utoljára felkelteni az érdeklődéseteket!
Íme itt van pár információ két új szereplőről:

Eredeti név: Maria April Johnson 
Született: 1475. született - 1493. átváltozás
 Faj: Vámpír 
Átváltoztatója: Még titok 
Mi köze van Stefanhoz? Nem sok minden, a Salvatore rosszkor volt rossz helyen April pedig jókor jó helyen Mi köze van Katherinehez? Ez egy jó kérdés majd elválik

Név: Emily Benett-Williams 
Kor: 17 év 
Faj: ember [Bonnie Benett unokája] 
Mi köze van a vámpírokhoz?  Kérdések sorát akarja feltenni egy bizonyos személynek... 
Van-e varázsereje? - Az a jövő zenéje még... 
Hogy kapcsolódik a történetbe? - Azt majd meglátod ha elolvasod a következő fejezetet 

Akik hűen kitartottak idáig és ez után is mellettem vannak, azoknak nagyon hálás vagyok! 
Köszönöm nektek, hogy támogattatok és nem hagytátok, hogy előbb feladjam!

xoxo

2 megjegyzés :

  1. Kedves Victoria Wolf!
    Én mindig az olvasód leszek és további három barátnőmmel mindig olvasni fogjuk a blogodat attól függetlenül hogy nem írunk itt vagyunk és olvassuk! <3
    Sok puszi:Jessie

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Tegnap találtam meg a blogod és 1 és fél nap alatt (vagy kevesebb) olvastam el nagyon tetszik a történet folytasd kérlek mindig a legjobb résznél hagyod abba. Nagyon tetszik.

    puszi: Erzsi. <3

    VálaszTörlés