2013. december 7., szombat

Helyzet jelentés!

Sziasztok drága olvasóim!

Nem, most még nem egy új fejezettel jövök hozzátok. Tudom összegyűlt a 3 kommentár, amire eddig vártam. De őszintén be kell vallanom nektek valamit... Megírtam az utolsó két fejezet vázlatát, de sajnálatos módon, magam sem értem miért. Visszafelé kezdtem el írni, hogy pontosabban értsétek az évadzáró készen van és a 11. még nincs. Ezért egy kis türelmet kérek tőletek míg erőt veszek magamon és meg nem írom a részt, majd begépelem ide nektek.
Viszont, hogy addig is ne maradjatok spoiller "morzsák" nélkül, írok nektek pár sort.
" Kol és Katherine egy romantikus napot töltenek együtt, de minden balul sül el... miközben Bonnie egy lehetőséget kínál fel a mi drága Katerinánknak!"
"Katherine döntése egy hatalmas áldozatot kíván, nem is akár milyet...ez egy ősi halálához vezet! Vajon kit fog feláldozni a saját érdekeiben? Mi az, ami erre sarkallja?" 
Idővel mindent megtudtok ha követitek a történéseket...

Szeretnék kérdezni tőletek egy nagyon fontos kérdést, ami befolyásolja a blogot a továbbiakban! Kérlek írjátok meg kommentárban a véleményeteket a spoillerekről és a kérdésemmel kapcsolatban egyaránt. 
Íme a kérdés: Legyen 3. évad?

3 megjegyzés :

  1. Szia!
    Nagyon kínáncsi vagyok kit áldoz fel katerina alyan érzésem van hogy Kol vagy Klaus.

    Kérdésedre válasz:Nagyon örülnék egy harmadik évadnak!

    De ugye nem egy embertől fög remélem a többi olvasó is veszi a fáradságot és bíztat téged mert igazi tehetség vagy és a fantáziád mámor!

    Üdv:Jessie Montene

    VálaszTörlés
  2. Hali, Kath érdekes helyzetben találja magát az egyszer biztos.
    Jó lenne majd egy harmadik évad is.

    VálaszTörlés
  3. Szia :) Legyen harmadik évad *-* én nagyon örülnék neki :33

    VálaszTörlés