2013. július 23., kedd

Díjak!!



Nagyon szépen köszönöm Reginek!
Nagyon szépen köszönöm Cleonak is, hogy rám gondolt!! Mivel ugyan az a díj, ezért nem csinálnám újra végig ugyan azt! Megértéseteket köszönöm! ;)



Feladat: Írj 10 dolgot magadról, válaszolj a neked feltett 10 kérdésre, és küld tovább 10 blognak!

10 dolog rólam:

1. imádok írni az életem egyik értelme
2. van két blogom, igaz az egyik szünetel
3. régen verseket írtam, de átmentem prózába
4. kapcsolatban vagyok, imádom a szerelmem
5. Kedvenc sorozataim az Odaát, Gossip Girl és Vámpírnaplók
6. kedvenc színészem Jensen Ackles
7. sok olyan tulajdonságom van, ami negatív
8. van két kutyám, akiket imádok
9. van egy bátyám
10. szeretem a nyüzsgést és a pörgést

Válaszaim:

- Ha lenne egy kívánságod az életben, mi lenne az? - teljesüljön minden vágyam/álmom!
- Mit szeretnél elérni az életben? - fúú ez nálam tág fogalom szóval sok mindent :D
- Voltál már szerelmes? - igen kétszer nagyon, az egyik most is tart :$ <3
- Kedvenc étel? - paprikás csirke nokedlivel :P imádom főleg ahogy anya csinálja...
- Kedvenc dal? - túl sok van, de mostanság 2 favorit:
                             Első: Simple plan - Astronaut
                             Második: Nickelback - Lullaby
- Szemed színe? - nagyon változó (hangulat függő) alapjáraton: zöldeskék, ha mérges vagyok/ valami nagyon rossz fog történni (állítólag): sárga vagy sárgán felizzik... vízben/fürdés után: kék feszült/gondterhelt állapotomban: zöldes barna
- Ha választanod kellene mit választanál? Örök élet vagy boldogság? - ez fogós kérdés.... de szerintem az öröklét semmi boldogság nélkül :)

Kérdéseim:

1. Mi az igazi neved?
2. Mik a terveid a jövőben?
3. Hobbid?
4. Miért kezdtél el blogot írni?
5. Hány éves vagy?
6. Ha kívánhatnál egyet mi lenne az?
7. Mit gondolsz a blogomról/ olvasod-e?
8. Ha elutazhatnál egy helyre teljesen ingyen hova mennél?
9. Mikor van a születésnapod?
10. Van-e valaki az életedben, akiért mindent megtennél?

7 blog akinek tovább küldöm (bocsi nem találtam 10et):

Blue Ray
Lenoa Godwin
Mikó Ivett
Alice Ano
Dóra
Feilla
Regi

1 megjegyzés :