2015. január 8., csütörtök

#Helyzet jelentés

Sziasztok!

1. Utólag is boldog újévet! /Jézusom, milyen régen nem írtam ide! /

2. Szeretném bejelenteni, hogy, - amit időm engedi - egy gyönyörű bezárást tervezek a sztorinak. Igen, úgy döntöttem a 3. évad lesz az utolsó, már nem látom értelmét folytatni. De, azt megígérhetem, hogy nem olyan rövid lesz, mint ahogy előzetesen gondoltam.

3. Egy új történeten töröm a fejem, ezt szeretném veletek megosztani. Kíváncsi vagyok a véleményetekre, mindenképpen írjátok meg a véleményeteket.



„ A művész saját világának rabja, a maga káoszában látja a tökéletes rendet, a valósat mi elképzelt…”„ A művész saját világának rabja, a maga káoszában látja a tökéletes rendet, a valósat mi elképzelt…”

„ A gyilkos, azért öl, mert élvezi, öröme telik abban, ha láthatja áldozata vérét kibuggyanni ez katartikus boldogsággal tölti el…”

Ha érdekel a prológus, a többi novellám és verseim.
Itt. olvashatjátok őket! 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése